trött på

trött på att vara jag nu alltså, trött på att var värdelös på allting,
trött på att inte veta hur jag ska göra, trött på att jag ljuger för mig själv
o inbillar mig massa saker, trött på att jag e så usel, trött på att jag e så blyg
ändå, trött på kärlek, trött på att jag aldrig kan få någon jag vill ha, trött på att
jag tänker på en person som jag aldrig kommer få, trött på att inte riktigt veta vad
jag vill.. trött på att världen är så orättvis, trött på att jag klagar fast jag vet att så
många andra har det 1458669696969 gånger värre, trött på att jag e så ful ,
trött på känslan av att jag inte duger som den jag e, trött på mitt kassa självförtroende,
trött på mina tankar, trött på skitsnack, trött på lögnare, trött på att jag e en idiot,
trött på att jag lever i sverige sometimes, trött på att jag jämt ska jämföra mig med
andra, trött på att jag lätt blir så avundsjuk, trött på folk som jämt ska vara så elaka
mot alla andra, trött på att min förkylning aldrig riktigt lägger sig, trött på att jag
har torrtorra läppar, trött på att jag inte e lika perfekt som...., trött på mobbare,
trött på att jag aldrig når framgång, trött på reklam på tvn, trött på blogg.se,
trött på dåligt samvete, trött på vädret, trött på julmustfläckarna på min one piece,
trött på känslan, trött på att jag dagdrömmer om saker som aldrig kmr hända,
trött på att ens försöka med saker som ändå aldrig funkar, trött på att mange
inte bjuder - BERRA BJUDER JU! (berra ge mig allt jag vill ha! :D)

Kommentarer
Postat av: Julia

Var med om att bli veckans blogg! Tror att du har stor chans att vinna :)

anmäl dig här: http://rsjulia.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-01-02 @ 19:20:29
URL: http://rsjulia.blogg.se/
Postat av: Liz.

Det finns ju folk som har det 1458669696969 gånger bättre. [; Men yea, är trött på mig själv också. Skapa klubb?

2012-01-02 @ 19:20:57
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0