så fint

läsa detta på ''vi vill också att Justin Bieber ska komma till Sverige..
blir typ tårögd ♥
One day Justin will stop singing. Someday when I'll have children and grandchildren, my grandchildren will read the news and they will say 'Granny, Justin Bieber died. Who is he?' Then I'm gonna go to my room and look at my stuff, CDs and tears will begin to flow from my eyes. I'll look at thousands of magazines, his pictures and posters. I'll watch his videos and read his book. I'll remember the day when I first heard One Time. I'll remember my blog that I used to run that was dedicated only to him. I'll remember all the great people that I met on the internet only thanks to Justin. I'll remember all the fights I had with haters. I will remember Jazmine, Pattie, Jeremy, Jaxon, Ryan, Scooter. I'll remember the first time when I watched Never Say Never and his videos. I felt so close to him. Pride, passion, love, all his learning. So many memories, so many dreams, so many emotions will come to me while tears are falling from my eyes. I'll remember that Justin Bieber loved me. I'll remember every sentence, all his mistakes. Then my grandchildren will come and they'll ask what happened. I'll smile and tell them: "This boy was the first boy I ever loved. He taught me that dreams come true if you only keep dreaming. He taught me to help people in need, he taught me that all of us are beautiful. How much it hurts me, I'm happy because that man is in heaven and for the first time he is around the angels, like he is." I will look through the window and say "Good bye Justin. I will always love you and I will never, ever forget you." ♥
för er som har no english skills, såhär är det ungefär på svenska - direkt taget från google translate så det är lite cp - men ni fattar, jag dör så fint <3
En dag Justin kommer att sluta sjunga. En dag när jag har barn och barnbarn, kommer mina barnbarn läsa nyheteroch de kommer att säga farmor, dog Justin Bieber. Vem är han? " jag ska gå till mitt rum och titta på mina grejer, kommer CD-skivor och tårarna börjar rinna från mina ögon. Jag ska titta på tusentals tidningar, hans bilderoch affischer. Jag ska titta på hans filmer och läst hans bok. Jag kommer att minnas dagen då jag först hörde en gång. Jag kommer ihåg min blogg som jag använde för att köra som var tillägnad bara till honom. Jag minns allafantastiska människor som jag träffade på internet endast tack vare Justin. Jag minns alla matcher jag hade medhatare. Jag kommer ihåg Jazmine, Pattie, Jeremy, Jaxon, Ryan, Scooter. Jag minns första gången då jag aldrig sett Say Never och hans videor. Jag kände mig så nära honom. Stolthet, passion, kärlek, alla hans lärande. Så många minnen, så många drömmar, så många känslor kommer till mig medan tårarna faller från mina ögon. Jag kommer ihåg att Justin älskade mig. Jag kommer ihåg varje mening, alla hans misstag. mina barnbarnkommer och de kommer att fråga vad som hänt. Jag ska le och säga till dem:.. "Den här pojken var den första pojken jag någonsin älskat Han lärde mig att drömmar går i uppfyllelse om du bara håller drömmer Han lärde migatt hjälpa människor i nöd, han lärde mig att vi alla är vackra . hur mycket det smärtar mig, jag är lycklig eftersomatt människan är i himlen och för första gången han är runt änglarna, som han är. "Jag kommer att se ut genom fönstret och säga "Hej då Justin. Jag kommer alltid att älska dig och jag kommer aldrig någonsin att glömma dig."


true belieber forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0