Mkt idag

Gud vad jag skriver idag då, men har så sjukt dåligt samvete och då dras jag till bloggen för att skriva av mig typ ? Hehe men är verkligen skyldig en - eller egentligen flera personer en fet ursäkt nu , känner mig dum men de kan bero på att jag är de , måste fan ta och skärpa mig och bli en riktigt bra vän nu : om några vänner läser dehär så ska ni veta att jag älskar er så fucking jävla mkt och förlåt för att jag beter mig som en påse fylld med idioter sometimes ska skärpa mig ! O becca , utan dig vore jag igen Tack så sjukt mkt för att du alltid funnits i mitt liv och vart så sjukt bääst för
De är precis vad du är <3 och så massa massa andra vänner också , ni vet vilka ni är <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0