massa saker

som sakt har mke saker hänt sen jag bloggade innan idag.
i tisdags åkte jag på nyårsläger, kom hem igår.
vet inte riktigt vad jag ska säga, detvar kulkul iallafall,
oxå väldigt jobbigt o man blev trött, men kul, jag hade ju valt
drama o fick alltså spela en avundsjuk kärring, och en hulligan
på en fotbollsmatch, o en sjuksyster, den i mitten var roligast ! haha ;DD
så lekarna på kvällen var ju roligast nästan haha ! ;))
kul att de typ var hål i min luftmadrass så jag fick typ sova på golvet,
hej ryggvärk! en natt där var väldigt speciell, låg o tänkte på en massa,
o börja verkligen fatta massa saker, det kan låta konstigt, men det var
nåt som hände, alla typ sov o ja va den enda som va vaken då haha.. o min iphone oxå!
iallafall så gick självklart genrepet bättre än premiären..
men äsch, sa typ ''tar bort'' istället för ''skär av'' men äsch de visste ju ändå inte publiken
o va typ lite trög på dansen men vad gör man? kan säga att jag var förjävla nervös.. men kul va de :D
oh happy day, happy day you watch my sin away! <-- den låten är ett minne från lägret, lugnt !
hehe efter premiären va de typ lite mat oså sen så va vi uppe typ hela natten, spela spel o skratta osv,
gick o la oss vid typ halv sex o sen skulle vi gå upp till vid åtta nio tiden, sov nästan sen.
åkte hem  vid ett o kan säga att jag var sjuk trött igår, kul att man typ e sjuk oxå, host!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0