Linn Olsson!

Tjo brae, tänkte btipsa om en GRYM blogg linnolsson.se,
för er som inte visste om den redan..
Linn Olsson heter tjejen som driver den bloggen, hon har tidigare
drivit teamsl och schalalaaolsson också, först var det schalalaaolsson,
sen teamsl och nu linnolsson.se och jag har följt henne ända sen
schalalaatiden. Saken är den att jag har alltid tyckt att hon är en sjukt
grym tjej, hon står verkligen upp för sina åsikter, hon står för vad
som är rätt och fel och hon skriver så sjukt bra,
HON FÅR TA MYCKET SKIT, men är fortfarande så
sjukt stark, hon är en riktigt bra förebild..
kolla vart hon är idag liksom, har kommit långt med sin överfina ponny
Winnetoo uppe i MSV klasser, trots allt hon har fått höra om att winnie
aldrig kommer bli något. 16 år - och så sjukt mogen, så ska hon hålla
ett EVENT, och idag gjorde hon ett modelljobb i Sthlm, och så driver
också en av sveriges största bloggar i kategorin djur typ.. och så himla
mycket mer en så !
tkr verkligen att alla ska börja läsa hennes blogg - det gör inget om du
inte är hästintresserad, skippa dem inläggen då och läs resten av allt
grymt hon skriver - för det gör hon verkligen..
ni vet ju att jag har skrivit om nellie förut också, jag tkr att dem är så
sjukt lika, på flera sätt, dem båda är helt grymma.. dem visar att ingenting
är omöjligt..  och dem båda har puschat mig väldigt mkt via deras blogginlägg..
jag tyckte att en liten film är det minsta jag kan göra, så jag gjorde en film
på linn, linn och winnie, först las den upp på teamsl och sen på linnolsson.se ,
nu har den över 2000 visningar på yt , linn och winnie är OSLAGBARA
med stort O!
ännu en gång - så vann kärleken!
om du nu skulle läsa dethär Linn så tycker jag verkligen att du ska ta åt dig
av varenda ord, för jag menar verkligen det jag skriver..
stay strong ! if people are trying to bring you down - it's only means that you above them ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0