julen

de var visst ett tag sen jag var inne sist, det har hänt en massor ska jag säga.
julafton var verkligen grym, t kan LÄTT säga att det var
den bästa julen, fast den var annorlunda, kändes inte riktigt som julafton men den va
ändå bäst. Fick så  sjukt mkt fin saker att ni anar inte, så sjukt nöjd med julklapparna,
först på morgonen va ja ju hos mamma, så har lixom två julklappsutdelningar,
va så sjukt nöjd me julklapparna o tänkte att wow vad ska ja få av pappa nu då?
där fick jag oxå grymma saker, så nöjd!
här e lite saker jag fick
plattång
mjukisdress
Justin Bieber: Under the mistletoe
JB påslakan (y''
pengar
presentkort
cheez ballz + gudis
Justin Bieber bok: fist step to forever
tunika/klänning - hade den på nyår btv!
Smink o nagellack
chokladfondysak
mössa
vantar
handskar
VIT IPHONE 4 !

a typ de, kmr inte ritkigt ihåg haha men jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0