Jag är inte bättre själv

ASSå ni vet dendär regeln , att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad , den regeln är så sjukt självklar. Kom nyss på mig själv att jag sabbade den tottalt. Jag hatar skitsnack , så snackar jag själv massa skit av endast en anledning - svartsjuka, Fyfan vad jag hatar det ordet. Jag älskar att ge tillbaka kaka , visa vad skåpet ska stå ,men de e skillnad på att stå upp för sig själv och visa vad som är rätt och fel en att sjunka precis lika lågt som personen som tryckt ner dig på något sätt .. Nä Elin nu fåru fan ta och skärpa dig whatever om nån snackar massa gojja om mig , jag vet ju ändå vad som stämmer och inte , men jag ska fan inte sjunka lika lågt och ännu värre , ska fan inte snacka massa skit om någon person endast pågrund av avundsjuka , ajja bajja ! Förlåt , spelar liksom ingen roll med att säga : jag är inte perfekt , för det vet alla redan att ingen är , det är ingen ursäkt , istället för att komma med massa ursäkter är det lika bra att säga : jag vet , det var fel av mig , det är mitt fel , inte ditt , riktigt dumt och idiotiskt , förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0