in my head your love is my drug

kom att tänka på en sak, ibland så blir ju vissa låtar riktiga hittar -
sen slutar man lyssna på dem typ för att dem blir uttjatade men dem
allra bästa - finns det verkligen inget bäst före datum på, tänkte slänga
upp lite låtar som jag lyssnar på igen, som jag dock haft ett litet
uppehåll med - HELGÖTT!!
kan lätt säga att den går om och om igen - varför har jag börjat lyssna på den igen då??
jo kanske för att - jag tänker på en person när jag hör den, seriöst inte trodde jag att jag kunde bli
såhär kär - före jag mötte denna personen - kan dock säga att det är väldigt olyckligt, skrattretande !
man faller då alltid för fel personer.. M ♥
men inte bara därför häller - utan oxå för att låten är grym helt enkelt !
lyssna och njut !!
behöver jag ens säga nåt? nä fan just shut up and enjoy the music..
keshakeshakesha <33
okej - denhär låten e från typ sommarn 2011 men de e en låt jag aldrig tröttnar på!
i love u like a love song baby ;) <33
assåå älskar låten bara, så sjukt grymt !!
btw: har tänkt på en sak - att de känns som alla grymt bra låtar kommer från 2009 - eller många
iallafall!!

hot n cold, 3 år sen och fortfarande sjukt gryym! LÖÖÖÖÖVE!
okej dennhär låten e från januari 2011 men whatever! najjs <33
rihanna unfaithful , så jävla underbar låt <3
2009 låt - bara för att låten e galen och asså omg - skulle NEVER kunna ta sånna höga toner ! :oo
bara för att jag diggar låten - bra kvalite osv !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0