haha

känslan som infinner sig när två störda killar ringer och babblar om
att jag ska käka majonäs me dem! och lite andra random saker,
haha jag dör, så jävla dåligt ! ♥
nu sitter jag och väntar på att få skjuts,
när mama kmr hem så drar jag över te becca, slaggar där
med beccuus och trollan , som jag skrev på fb status
HELGÖTT - som vi säger i Göteborg ;)
längtar som fan till nästa helg nu asså (elr nästnästa vare nog förresten)
då ska jag dra iväg till göteborg osv och pappa har planerat nåt väldigt
hemlighetsfullt vi ska göra där, SPRICKER nästan - vad fan har han på gång?
bor hos marie då såklart ! :D
annars så har jag väll inga planer, plugga, har ju trots allt 3 omprov jag måste göra,
ett engelska prov på tisdag och svenska på torsdag, hoppas jag klarar kemin
annars är jag död typ.. sen är man ju så grymt smart och tappar bort matteboken oxå -
då kan jag inte plugga te omproven häller x))  ska köra ny först - 200 kr åt skogen, bye bye!
hahah just det fick ett mess från 3 på iphone att jag hade överstigit dataanvändandet för denna
månad , öööh farligt att ha iphone ju, man blir ju så sjukt beroende!
nä nu ska jag, typ jag vet inte.. hehe sluta skriva , se ya later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0