Bad update

Hej igen , var ett tag sen sist, haha bloggar från iphonen nu, venne vad jag ska skriva , de har väll inte hänt så mkt de senaste , men igår var la till stan och shoppade , med My och iv , blev la två tröjor från Gina, en från monkey och så ett linne från hm , sen lite andra bra att ha saker x) handlade upp min femhundring men har lite 150 kvar på hm presentkortet, om ni vill kan jag visa bild på tröjorna ? Annars då, jo dagarna har väll rullat på, skolan har gått ok , ridningen gick sådär, men quinta var awesome ;) drömde en konstig dröm i natt , vilket fick mig att tänka en jävla massa idag typ: jag är ful, jag är dum, jag är konstig , jag e dryg , jag e onormal , jag är mig själv - jag är stolt !! Oh yes hur många där ute vågar det egentligen ? Nä men nu ska jag sluta babbla och hoppfullt vänta på ett awkward avsnitt , kärlek på de! Hare helgött :D träffa på snooki från Jersey shore också x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0