asså dethär är ju helt otroligt??

haha gud kan ni tänka er - att rida på en ko?
enda sen jag var liten har jag velat det, min morfar hade kor och jag ville liksom bara
sitta på kons rygg, när jag var liten inbillade jag mig att jag hade gjort det också hahaah men
nej - det var bara en liten knasig dröm de antar jag.. men dehär? det är verkligen inte bara
att sitta på en kos rygg - det är så mkt mer. fattar ni, kon hoppar med na förfan! :oo
Regina Mayer, heter cheyen - 15 år och vill som många andra ungdomar ha en egen ponny,
men hennes föräldrar hade inte råd med det, så hon lärde därför ut en ko istället..

haha gud fattar ni vilket jobb hon måste ha lagt ner med denhär kon? de är helt otroligt ! hihi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0