lyckaaaaa!!!

asså gud, mår du dåligt, är du nere - lyssna på denhär underbaqra låten
av de bästa bandet ever <33
satt nyss och lysnsa på låten - och log som ett fån under hela låten, seriöst blir så glad
av den, låten och videon, dem är grymma - låten är grym!
assåå shiit simon kan intyga hur jág satt och log hela tiden, fick seriöst tårar
i ögonen, hahahahah asså jag skojar inte, kanske för att allt känns så sjukt bäst nu!

listade precis ut vad vi ska göra i göteborg oxå - och jag blev så glad!
nästa vecka blir det scandinavium på lördagen = genrep för melodifestivalen
där bland annat Ulrik Munther ska va med, andra gången jag ser han live då -
fast nu äre fan melodifestivalen vi snackar om och scandinavium - tror de blir lite
frääääääschare än i lilla örbyhus - är så sjukt glad , kmr bli bäst, sen blire äta
restaurang på kvällen...

annars så, jo sitter och väntar på att the voice ska börja, tar de lungt och chillar
så sjukt sköööönt, kvällen e najjs, mysig !!!

asså hehe jag älskar one direction för er som ville veta meeen ååååh direkt när låten
ovan slutades spelas blev det one thing, åååååh jag döööör, nej jag vill leva!!


ååååh älskar mitt liv just nu - hehe tkr du jag e konstig? ta en biljett och vänta tills
jag bryr mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0