Im fucking love yaaa!

asssåå ååååh kan inte fatta att en männska man aldrig träffat kan
betyda så sjukt mkt - titta bara på videon, den säger allt ♥
jag älskar hnm, yepp, kan knappt fatta att han e i sverige - allt
var så  jävla nära, skulle till arlanda im för att se en glimt av hnm iaf
och möts av detta :
assåå fattar ni hur sjukt arg jag blev? Dampat loss lite , tänk er att de e nånting
ni verkligen VERKLIGEN vill göra innan ni dör - när du väkl har chansen SABBAS
DEN FUCKING TOTTALT!! jag orkar inte..
har sätt filmen från arlanda terminal i morse oxå, ja det var kaos, tkr de e ganska respektlös
både mot dem andra fansen och mot killarna ändå!
såhär lydde nialls och liams twitteR:
galet - japp! Niall - nawhiie!
liams.. assåå åååh, pågrund av kaoset asså så sket sig planerna....
allting går i tusen bitar, fuck it !  nu kanske killarna är avckräckta och aldrig vågar åka tillbaks
till sverige igen, det får vi verkligen inte hoppas på!
One Direction in my <3
Lou in my <3
HATEZ - k bry, blir bara mer 1D till oss fans då ;) <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej!

Jag har precis startat en novell blogg.

skulle vara kul om du läste och följde den!

Kraam

2012-02-18 @ 16:41:59
URL: http://novelleronedirection.webblogg.se/
Postat av: Liz

Våra puttinuttar <3

Haha, ååh! Kommer ihåg dem där bilderna :D Känns som att dem hade dem innan vi började gilla dem dock... ):

2012-07-04 @ 13:03:17
URL: http://Onedirectiioon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0