haha asså kuuung?
lite bilder på mig och becca och my är med på sista bilden oxå,
hehe hur söta??
iaf så är jag hemma idag igen, lika bra för jag vill verkligen bli helfrisk
till im.. imorgon är de väll först skola - sen direkt efter skolan väntar
en typ 5 timmars bilresa - till Göteborg! kmr fram och käkar lite hos
Marie osv, lookar the voice framför tvn kanske och allmänt chillar?
Sen på lördag blir det scandinavium för att kolla melodifestivalen,
efter de ska vi dra till någon fin restaurang och käka - myyys!
sen tittaaa på tv i guess, yes jag längtar !
och vad händer sen då?
en vecka i skolan sen sportlov, åker upp till sälen för att åka lite skoter
och slalom, GÖTT ? jarå.. funderar på att skriva ett till kapitel på novellbloggen,
lite kul att jag har haft dne i typ två-tre dagar och den redan har mke mer läsare
en va jag har på denna, fast jag e inte direkt förvånad över de..
de e fan 1D den handlar om ;)
nu ska jag försöka komma på något vettigt att blogga om så kanske de blir nått blogginlägg
sen, My håller på att fixa en nya header här nu, nån som är nyfiken? jo jag!
btv: tycker alla ska checka beccas blogg www.biglittle.blogg.se
tja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0