världens skönaste vikarie?

tjooo, ska väll försöka smeta ihop ett
litet inlägg då, jaou :)

hehee asså har väll inget speciellt att
berätta egentligen!  lol
men, gjorde världens bästa låt idag
när jag pluggade till ett prov, haha lool
om svenska alltså, de hjälpte faktiskt..
men vi hade världens roligaste vikarie verklig,
asså inte så kul för er att veta men har inget annat
att berätta.. HAHA assåå fett rolig var han och aa är..

han: Det var när jag gick här som Hanna fick Adam...
... asså jag menar inte att det var jag..

haha aja han var ba en allmänt rolig typ haha :)
och sen ska vi ju inte tala om **** *******...
ingen kmr lista ut dedär! lool...

nämen nu ska jag lyssna färdigt på en intervju,
sen ska jag väll käka nåt och dra till stallet & rida
Madonna på lektion (y''


hahahahah hittade en bild på mig och Petter, jag dööööööööööör,
ignorera mig och mitt fuckface, kolla på söta Petter ist.. soet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0