tur att inte mitt självförtroende sjunker lika lågt som min statistik.


äntligeeeeeeeeeeen känns de braa förfan!
Mitt självförtroende har lixom hoppat upp ett steg &
allt känns plätsligt så mkt lääääääättare.

wooooooooooooow känns plötsligt som jag har gått upp
10 kg..

jaha ELin vad har du käkat på senaste tiden?
10 kg självförtroende med lite brunsås!

Känns som det är mkt kul som händer nu fram över,
snart är det nattbandy, så kommer Felicia o lanar
o så e vi ju me becca med såklart - sen på nattbandyn
ska vi bara köraaaa gärnet, snackat lite ''taktik'' och
sånt med grabbarna idag.. elr aa taktik har jag inte men
lite om vad vi ska göra och hur vi ska lägga upp de osv,.
alla ska ha olika kläder, jag ska bara ha mina nya puma-
shorts och ett svart linne.. denhär fredagen kmr bli fett
awesome, sen så är de ju advent i helgen.. och juletider
är ju alltid fett  awwsome, så får man 3 veckors jullov
typ - cheeeeeck! sen imorgon ska jag ju rida Madonna
oxå, justja man får ju inte glömma att de e julshow i GRK
oxå - den lär man ju gå på assåå! förra året var jag med
på maskeradhoppning,med tarzan och amanda lund,
 haha var en smurf så hade blå
sprayfärg i ansiktet, haha loool :) tror vi kom 3a och 5 st
haha ;)

iallafall så har dan vart ganska chill.
fysik - tråkigt men vad gör man..
tyska - kan nt säga annat än ASGARV!
idrott - vi dansade och de var naajjs,
sen så klagade björn på att vi var sega
som vanligt..
lunch - typ korv me mos, halvt check!
syslöjd - håller på med min one piece
o så so ba en halvtimme - fick kolla på
bilder från Egyptien, jaou!

nä nu ska jag nog sluta, har nog babblat
nog ändååå.. tjoooo!
tyska -
lunch -

Kommentarer
Postat av: Liz.

Heja Elins självförtroende! :D

2011-11-23 @ 19:03:58
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0