Testar lite :)

tjoooo allihopa! Funkar nya headern?
Om den inte gör det så klicka på f5
btb: tack Kia som fixade den!

och jag vet att jag ser drogad ut på bilden,
haha det var Kia som valde den ;)

Nu är ju läget så att jag inte har
nån aning om vad jag ska skriva om,
någon kanske har något förslag?
Alltså har no ideas nu, men jag kommer
väll igång lite efter ett tag, min blogg kommer
nog vara en väldigt blandad blogg iallafall,
venne vad jag ska räkna in den i för kategori?
Whatever, bjuder på bloggens första bild nu då -
i brist på annat, jaou!


en liten random bild på mig ---> egopixarn (a''

Kommentarer
Postat av: Biiw

fin blogg!

älskar headern!

kolla gärna in min blogg! :)

2011-11-09 @ 20:43:08
URL: http://nattstad.se/biiwkerdklai
Postat av: Anonym

Fin header ;* HAH nä men nu får du en stamläsare! ♥

hihi

2011-11-10 @ 09:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0