Taggar nattbandy!

nu är jag faktiskt jävligt taggad till
nattbandyn! Älskar nattbandy,
det är både kul att spela och i mellan-
spelen, första gången var nog roligast,
hahaha gå runt att kolla på snygga killar
är ju nt så dumt, inte så dumt att se killar
spela häller, LOL. dock har ju många av
dessa snyggischar gått ut & de ogillas..
hahah MY saknar våra stunder i sexan
när vi gick runt och glodde som några jävla
mähän <3


iallafall så ska de bli apkul & jag hoppas
de går vägen för vår klass, nu e vi inte
yngst längre iallafall ;)
förra gången giick det typ ganska bra om
jag minns rätt, okej iallafall, gången före de
gick de piss - men ja tyckte de va kul ändå!
LOL, bara för att jag nt tar det på blodigt allvar.

iallafall så köpte jag ju ett par inneskor - skööna
att ha nu till nattbandyn och idrotten och ett par
puma shorts oxåå. sen när jag ändå var i stan
köpte jag ett par vanliga skoisar oxå - välbehövligt
för mina lila nike är alldeles nötta, de fick bli ett par
converse me luddiiiii och et tpar strumpisar! :)

Nu känns de så himla bra helt plötsligt, var osäker
på om jag ville vara med på nattbandyn från början
men nu har jag ju lite stuffs så då känns de fett najjs,
nu vill jag att det ska bli fredag, TAGGAD som Fan
på att bara ha de riktigt jävla najjs!!

de går bra nu kompis..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går bäst nu vännen

2011-11-21 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0