still me, still you!

alltså en sak har jag tänkt på, jag fattar det inte.
Folk ska jämt kommentera andras utseende, alltså
påpeka saker. Då snackar jag inte om att säga
att någon är snygg eller så, utan jag menar saker
i stil med ''h*n skulle se bättre ut om..''
''h*n är ful'' ''H'n såg bättre ut förut''

alltså, ni vet inlägget jag skrev i morse?
''Still Kidrauhl'' inlägget alltså - det är ju
många beliebers som påpekar att dem saknar
t.ex den gamla Justin och massa saker..
Men vet ni? Han e fortfarande samma Justin,
samma person, samma smile, han e han -
alla växer upp & de är de som har ändrats,
man kan inte va samma person hela livet, alltså
hur hade det sett ut/varit om jag såg ut & var
som jag gjorde för 2 år sedan?

alla som säger det, titta på denhär grymma videon,
för de är liksom de i videon jag försöker få fram


den e värd å titta på - det är den verkligen!

men iallafall - äre såklart inte bara denhär turturduvan de handlar om..
Jag menar - de är allihopa, ALLA förändrats, växer upp och massa nya saker
händer hela tiden. Jag har förändrats, det har DU också & de hör till -
men bara för att man förändrats betyder det inte att man inte är samma person,
jag är samma person som jag var förut, that's it..

Ingenting blir bättre om nån skulle påpeka att dem saknar gamla mig,
verkligen ingenting, ingenting skulle bli bättre om nån sa att jag
var mke najjsigare förut.  Jag är jag, jag förändrats - men jag e fortfarande
100 % jag och  de kmr jag alltid vara
!
I'm still me, turning 33,
with a whole lot of miles infront of me.
I'm still me, in the same old skin.
A little short on breath,
But I'm catching my second wind. (I'm still me)
And I can do it all again.
I'm still me, in my pride.
I got an "I can do anything" state of mind.
Got my pride, and I got my dignity.
I might not be the man I used to be,
But I'm still me.... I'm still me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0