sortera strumpor? WTF

tystnaden - eller rättare sagt tyngden som lägger
sig på sina axlar när man är astrött och pappa ropar:
Elin, nu får du komma ner här och hjälpa mig att
sortera strumpor! :(

seriöst, jag måste vara den lataste personen i hela världen -
att sortera strumpor är bara fööööööör jobbigt för mig,
de känns som vi alltid ba har 1 strumpa av varje..

haha vad är dehär för jävla inlägg? ett inlägg som
handlar om strumpor, KUUUUL - nooooooot!

om de e ngn som har nå tips mot lathet - typ nå kloka
ord att komma med, så säg de bara --> jag orkar nt va så lat.

Nä, nu får jag nog ta tummen ur röven (haha, fint ordspråk)
och helt enkelt gå ner till tvättstugan och sortera strumpor..
de ogillas fett mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0