sorry

har helt enkelt glömt att blogga idag.
men har inte haft något att skriva om ändå.
har ba gått i skolan, den var väll ganska chill.
allt är som vanligt i skolan, vanligt, varför ingen förändring?
hade jag förväntat mig de, vrf just nu isåfall?
pysslet sista timmen var ju chill, lyssna på jb ''under the mistletoe''
låtar typ. sen hem till pappa, kolla datan, looka tv. typ teen mom,
haha najjs osvosv, sen så skrev jag rent en jävla massa papper på
datan som ska me till skolan imorgon, känns skönt att ha de gjort,
GÖTT asså! sen käka tacorester, klappa katten, packa o så skjutsade
brorsan mig till mami, fast mamma är inte hemma, haha suck..
drygt att åka fram o tillbaka hahha, VARIT på ett palla byta vecka
humör idag x) men nu e ja här, satt mig vid datan o har suttit här
typ hela kvällen check, kollat facebook, chattat, läst bloggar o novell
grejs osv - check! ;) nu ska jag borsta tänderna o sova, GONATT sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0