sånt som gör en glad !

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nu är jag glad -
jag har gjort det igen, vunniiiiit!
förut var jag med i en tävling på www.jbieber.blogg.se
- man kunde vinna en jb NSN poster, själva grejen var
lixom att man skulle visa hur mke man ville ha en,
haha då gjorde jag ett videoklipp och skicka in,
alltså dem lottade ut typ några stycken och jag var en
av dem utlottade, haha Ivana visst var videon awesome?
;) hahahaha galet.. NU var jag med på en till tävling på
SAMMA blogg , de handlade om att man skulle svara på
massa frågor om Justin, och titta vad jag såååg nu när
jag kollade min mail!!!
Snacka om glaaaad, tvåa är ju inte så tokigt hehehe fett nice.
lite fail att jag vinner en förmodligen exakt lika dan poster
med whatever - den jag vann förut har jag hos pappa då kan
jag ju ha dendär hos mamma, PERFEKT!
åååååååååååh äntligen är turen på min sida, jag brukar
fan aldrig vinna saker, har man skillz så har man ;)

Kommentarer
Postat av: Ivana!

Din video är ju bäst ;)

2011-11-17 @ 00:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0