Saknar dem gamla tiderna..

 Varför blir allt så mkt svårare nu för tiden?
Ska det vara så hemskt att växa upp? - isåfall vill jag inte bli vuxen,
eller så är det just det jag vill och slippa allt tjat, slippa allt ''det var inte
såhär det skulle vara'' och bara börja om från början - börja mitt nya liv,
som en helt annan person, fast fortfarande vara JAG. Det skulle inte funka
nu.. Folk säger jämt att man ska vara sig själv, men hur är jag själv då?
Jag vet inte - jag bara kör istället! Jag vill inte vara en sån som smälter in i
mängden, jag vägrar - för att smälta in i mängden är som att smälta in i ett
stort jävla fakespel, mina föräldrar har lärt mig att det är okej att inte vara
som alla andra, och folk säger hela tiden hit och dit att det är tråkigt att vara
som alla andra, men om man inte är som alla andra - så är det ändå skit man
får tillbaka! Jag fattar inte, allt är så fake.
tjejer är lite för bra på detdär fakes,pelet, är snälla hit och ditt
''åh, du är så söt, jag älskar dig'' för att sedan nästa dag snacka skit - eller
berätta något som dem har lovat att inte berätta...   känns som allt hade
varit lättare om man var kille, jag vet inte, men det känns så..

när man var liten var allt så mke lättare, man bara körde och brydde sig
typ inte om någonting, nu blir allt ba till en stor jävla röra typ,
man gör små saker till VÄRSTA grejerna -man skriker på mamma och pappa
och irriterar sig i onödan - fast man vet att dem inte menar något illa,
man orkar inte att göra saker, för att det känns som att vad man än gör så
'är det fel , och det är alltid någon som stör sig på vad man gör...

Jag saknar att typ vara 10 år, tillexempel så var alla värsta poolarna
i klassen då, men sen, vad hände sen?    

nej vilket jävla deeptalk inlägg då, sorry för det men jag blev bara tvungen
att skriva av mig lite, är det någon som känner lika dant, eller leker livet för er?

Jaja, just nu är jag nere i en riktig down period tror jag, kan få det av att
lyssna på vissa låtar eller se på filmer, jag börjar tänka på massa saker liksom.



''jag ska följa dig genom eld och vatten över land och hav, jag ska älska dig
tills hjärtat slutar slå

den låten - väcker många minnen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0