så sitter man här då

så sitter man här då, trött efter en drygo
till skoldag, men den va väll okej iallafall.
först hade vi NO . vi har haft biologi men nu fick
vi byta till fysik vilket ogillas skarpt fyfan,
jaja satt mest och ritade på mappen, sen så
vare tyska i 1,5 h - fast de e ganska awesome
å sitta å snacka inne i ett rum jag och moonwalkarn
brukar få gå in i, ist för att jobba en massa gjorde
jag en fin historia om adelgasen och hans vänner x)
brandstege, luskvarn, adelgaser, hallonkruka, krutballonger
var huvudpersonerna - random i know, no comments !
sen vare bad men jag kunde inte vara med så då var vi
i omklädningsrummet och typ dansa runt och sjöng ist för
att läsa.. sen mat - mums och efter de typ syslöjd, kom typ
ingen vart men men, håller på med en rosa one piece.
sen lång rast då drog vi till bibblan, checkade någon frida
tidning och läste nån novell sen fick vi skriva ut bilder och
självklart skrivde jag ut på min lilla pöjk.. haha !
svårt att lista ut vem antar jag - eller inte.. efter de hade vi
typ ba so en halvtimme och gjorde nutidskryss - fick 3 rätt, fail!
nu sitter jag här, har precis checkat massa fanbloggar och kollat
på intervjuer osv, nu ska jag kolla lite andra bloggar sen får jag väll
se, borde ta mig i kragen och fixa med redovisningsgrejen
till svenskan som vi har imorgon, fail att vi hade tyskabajs idag
som jag inte hade pluggat till -  kunde inte ett piss..
woup, woup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0