Rebecca Andersson ♥

Nu ska jag göra ett inlägg om världens
bästa Becca, hon är bäst på alla sätt
och vis och jag vet inte riktigt vart jag
ska börja.
Rebecca Linnea Andersson

När jag var två år började jag på dagis
typ. Dagiset hette Myran - där gick
bästa Becchuu! Vi lärde känna varandra -
och jag antar att vi klickade väldigt bra
redan då, jag var så liten, minns inte..
Iallafall så bodde vi bara typ en halv kilo-
meter ifrån varandra oxå.. Vi har varit
kompisar ända sen dagis sen har det hållt
i sig till nu - och jag hoppas att det kmr
hålla på hela livet - för hon är verkligen
bäst! Vi har gjort så mycket galna saker,
har väldigt konstiga minnen som inte är
fullt så normala LOL! Men vi har haft
massa skojj tillsammans iallafall :)
Glömmer nt när vi var på Liseberg
båda gångerna, gröna lund, göteborg gjort
massa skoooooojjjjjjsigheter!
1 bild. Becca längst in
2 bild. Becca bredvid mig åt vänster.
nu!
senaste Becca kommentar: ''Här bara naffar man åt sig''
''vanilj, kategori, vanilj
Du är bäst Beccus ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0