typ så ja?

typ cha på er. en liten presentation kanske?

jo, jag heter Elin, jag bor i en liten håla som heter
Örbyhus och jag är 13 år och går i klass 7:B

vår klass är den klassen som alla lärare hatar
och kommentarer är ofta i stil med ''jag har aldrig varit
med om en klass som..'' osv av våra lärare..

en sjuk klass, med sjuka människor och jag är nog
den sjukaste.. eller?
nej men iallafall så är jag ful, äcklig, dum, mupp,
en sån som ingen bryr sig om vad jag tycker/säger 
ena stunden, andra stunden är jag söt, rolig, okej, fett nice,
jag är den som jämt får ta skiten av lärarna om t.ex jag
snackar med nån, så äre jag och aldrig den jag snackar
med, om mig kan man säga vad man vill om, det är ändå
ingen som bryr sig. Jag är duktig i skolan tydligen -
men pluggar alltid i sista stund och glömmer bort allt sen.
bevis på att jag ganska osmart, men jag är ganska
skön iallafall, säger så dåliga skämt att dem blir roliga ;)

Jag har ridit sen jag var 7 - men jag suger på det -
men jag tkr de e kul iallafall.
jag är inte blyg direkt jag gillar att vara lite craazy,
vissa tkr jag e allmänt dryg & konstig, vissa tkr jag e skön.

vad mer kan man säga då?
jag tkr att de inte e okej att bli behandlad som en disktrasa,
tkr de e allmänt löjligt med folk som måste trycka ner andra
för att själv känna sig bättre, tkr de e löjligt att folk
behandlar andra illa för att själv känna sig bättre.
Tkr de e löjligt att hålla på å fjolla sig.
tkr de e coolt när folk går sin egen väg och ba skiter i
vad andra tkr - vågar köra sitt RACE - en tjej jag tkr e
riktigt cool är Nellie Berntsson!
något jag med tkr är coolt är folk som verkligen kämpar -
och då kan de handla om vad som helst, kämpa som fan
för ett bra betyg, kämpa som fan med en ponny, kämpa
som fan med att stå emot, kämpa med att VARA så som
man vill VARA, alltså, jag tror ni fattar.
Folk som ba köööööör och följer sina drömmer oavsett
omdständigheterna..
Någon jag tkr är cool är Justin Bieber, men de var väll
ingen nyhet antar jag? Men han är så mkt mer än bara cool!
han är allt, min vardag typ, fattar inte att en person som
man aldrig har träffat - kan betyda så sjukt mke.
Han har allt, han är sjukt söt, sjukt snygg, sjukt bäst,
sjukt inspirerande, och hans personlighet ..
från att ha lagt upp ett klipp på youtube till att sälja ut MSG -
det är grymt! NEVER SAY NEVER!     
Han är bäst ! ;)  <33

vad mer kan jag säga då?
förutom å rida gillar jag att hänga med kompisar
och sjunga - fast jag suger på att sjunga - men de e kul!
att gå på liseberg är ju fett chill, skulle inte tacka nej till
att åka en tur med Balder med bästa Rebecca Anderssin igen<3

om vi tar de från början, kan man nog säga att jag är en ganska
vanlig icke normal tjej på 13 år, som tänker lite för mke ibland och
som älskar hästar - och djur över huvudtaget - och älskar JB!



jag är ingen speciell, jag är bara jag !

i'm no beuty queen
i'm just beutifal me!


Kommentarer
Postat av: Liz.

Dude, du är varken ful, äcklig, dum eller mupp i mina ögon. ): Och ja, normal kan man inte säga att du är precis. ;)

2011-11-12 @ 18:05:31
URL: http://biatchname.blogg.se/
Postat av: Anonym

I ♥ YOU !

2011-11-12 @ 19:54:42
Postat av: Liz

Åhå, bytt bilder å¨headern? ;) Stiiiligt! :DD

2011-11-12 @ 19:57:43
URL: http://biatchname.blogg.se/
Postat av: Ivana!

Jag älskar dig Elin och du är helt perfekt för mig. <3

Sure du är lite onormal och det är jag med med det är ju bara awesome. <3 ;D

Fin header! Tycker du ska ta och skaffa bättre självförtrpende. Du är underbar Elin, jag älskar idg. Pussen / Ivana ;* <3

2011-11-12 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0