My gästbloggar

God kväll alla sötnosar !

Elin hon mår väl så där justnu - hon har ätit för mkt godis, så ni får ett inlägg av mig, My.
Både jag och Elin har varit varit alerta hela kvällen men inte fan är vi pigga för det..
Det har varit och kommer vara  en galen kväll med massa bus!
 Jag skulle egentligen inte sova över här eftersom stackars Elin ramlade av igår och har ont.
Men hon ville inte tråka så jag sover här ändå, pax att inte ta tältsängen! :P
Vad händer annars ikväll då ? hmm..Ska göra en Bieberpizza,  flumma & se på idol :P
Det blev ganska långt det här, men nu ska jag gå och kissa, sen ska jag tvinga
Elin att göra kaffe till mig (om det finns nått kvar sen Elin spillde ut allt på Tussen/soffan ! :)
sen ska jag dra ut elin så vi kan booosa!

Puss och kram
//trollebeliebernMY



Kaaaaaaaaaaaaaaffe  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0