min personliga hälsning

En hälsning till en viss person eller kanske fler.
Du är så sjukt löjligt, barnslig, dum och taskig.
Du håller på som en 5 åring som är rädd för tjejbaciller
- och tror att du är något! Sluta upp förfan, hör du inte
själv hur de låter? Varför äcklas eller vad man ska säga
du av henne - hon har nt gjort dig något - det är hon
som borde äcklas av dig istället - och vet du jag äcklas,
jag äcklas av att du är så sjukt barnslig och håller på.
Du kanske är söt - men de är de ända, annars är du
en sån person som måste vara taskig mot andra för
att själv känna sig bättre.. Har du sånt jävla dåligt
självförtroende? Tkr nästan synd om dig..

men är man ensam med dig elr vad man ska säga -
då är du sjukt annorlunda, men självklart måste du
''imponera'' på dina poolers..

hahah!


nu tkr jag alla besöker söta, roliga, oäckliga Kias blogg
www.moonwalker.blogg.se

se ya guys tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0