mer svar

hejsan, hejsan! (a''
fick nt med alla frågor
i videon för den blev för lång,
så jag svarar på resten här ist..
1: Hur många gånger har du sett på Nsn?
Jag har sätt på Never say never, 2 gånger
på bio, två gånger med My, 1 gång med
Ivana och My och så typ en gång själv tror
jag. Så typ 6 gånger eller nåt sånt.

2: gillar du Sprite?
Jodå, sprite är gott - men det finns godare läsk! :D

3.  Godis/chips
alltså jag är faktiskt inte värsta godis tjejen men jag
älskar olika sorters chips. Men det är ändå olika för
det beror på vad vi snackar om för godis :D

4. Läsk/saft/vatten/öl
Det blir nog läsk - trocadero är ju såååå gott ju!

5. pannkaka/vofflor
Vofflor för det är så frassigt och gott :D
nej inte frasigt - frassigt ska det va! :)

6. sitta/stå
Sitta är skönast :P

7. Ringa/smsa/träffas
Träffas IRL såklart :)

8. Hur många har du varit tillsammans med?
Ehm, inte direkt seriöst då då men typ 3-4 kanske.

9. hm.. gillar du äppelpaj?
Jadå, eller just äpplena är inte så gott,
men det ovanpå är mumsigt och det brukar jag
skrapa! HAHA vaniljsås till är ju också mumsigt

10. cykla/gå
cykla typ.. eller ibland är det skönare att gå! :D

11. rida/åka epa.
Det är awesome att åka epa haha men ridning slår
det såklart ♥

12. Balaaaad/korv?
Korvars ballader såklart ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0