kallt

fattar inte hur de går ihop egentligen
att de typ är askallt & jag svettas som
en gris? HAHA lol, tror ni fick lite
för mkt information där assåå..
sitter framför datorn med filt & huttrar ialf!
skolan var väll okej, typ som vanliga tisdagar,
eller aaah man kan vääll aldrig direkt kalla
några av skoldagarna för vanliga i min värld..

shiiit vad jag och moonwalker.blogg.se satt och
garvade på tyskan!!
HAHA!
sen på rasten oxå när vi ringde någon random
med coffa o jompa osvosv..
Blev ledsen på ögat - eller inte när Viktor skrev att jag
var en blond bitch HAHAH får trösta mig med
att jag äger ändå så! ;DDDDD

okeeeey kulinformation.se
nee på ca - ca är mke coolare,
står för Canada ofc..

åh, hade inte varit helt fel att vara i Canada nu alltsåå..



hahahah heeeeeeet!
jb med lmfao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0