Jenny Zarins

tycker alla ska gå in på övergrymma Jennys
hemsida. http://www.jennyzarins.com/travel/portfoilo/
hon har massor med övergrymma bilder verkligen,
mode, allt möjligt och framför allt resefotograf  bilder.
Ballt att hon typ är nominerad till Englands bästa
resefotograf eller nåt sånt..
När vi var i London så var jag i hennes hus osv, sen har
har jag träffat henne några gånger i Sverige ocksåå...
jätte snäll cheey verkligen..
Åh, vad jag vill resa utomlands nu.. Åh, vad jag vill bli
som Jenny när jag blir stor. Fatta vad mkt hon får se när
hon reser runt i hela världen och fotograferar?
när jag var hos henne (var btb najjs att se ett vanligt engelskt
hus, hehe) så fick jag då också se massa bilder hon hade tagit,
grymt verkligen! Så kommer jag ihåg att jag käkade massa nutella
hahaha :)) mumsiiiigt...
jag ska jobba som fan och bli rik och resa mycket!
Dags att ta tag i plugget då också, woooouuup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0