JAG ÄR MED I TÄVLINGEN: BLOGGA PÅ NELLIEBERNTSSON.SE FÖR EN DAG!


Om du vill vara med i tävlingen. klicka dig in på henens blogg www.nellieberntsson.se

Jag tror att alla som läser denhär bloggen har fattat att
jag verkligen ser upp till denhär cheeyen.
hon e 11 år & Sjukt mogen, jag har aldrig träffat
henne så jag kan ju inte säga att jag känner henne,
men hon är nog den starkaste människan jag ''känner''
inte för att jag känner henne men ja ni fattar..
Sättet hon uttrycker sig på säger mer en 100000 ord,
sättet hön kör sitt race på säger mer än 10000 ord -
hon är 10000 gånger starkare, 10000 gånger bättre
än så många andra.. att vara med på skvallerbloggar
hit & dit kan ju inte vara så kul, skvallerbloggarn
sitter där, bakom en dataskärm och yttrar sig i
en person dem inte ens känner, lägger ner tid på att
såra någon annan, att gå på en tjej som är yngre än dem
själva, och andra äldre tjejer som ska gå på henne liksom dissa osv,
vad har hon att bevisa för dem tjejerna egentligen,
hon är 11 år och driver denhär helt sjukt stora bloggen,
modellat för hööks och kämpat och kämpar som fan med
sin resa med sina ponnyer, hon behöver nt säga nåt,
hon har redan bevisat allt som går att bevisa, 
inte behöver hon sitta och dissa yngre/äldre tjejer
för att själv känna sig bättre iallafall - och se, hon lyckas ändå!
 -  Nellie är stark, de märks verkligen..
jag gillar verkligen hennes blogg, hennes riktiga
nellie inlägg, för det är liksom så mkt mer än bara vanliga
blogginlägg - dem säger så mkt mer.. hon har så mke
känslor inblandade i sina inlägg och så mkt push vilket
är en sån stor effekt som verkligen får en att tänka efter,
så sjukt coolt verkligen.. Sen att hon pushar än så mkt
är ju oxå helt grymt..
nu skriver jag inte såhär för att fjäska elr nåt - utan för
att jag verkligen menar det jag säger.
det är verkligen så jag tkr om henne och hennes blogg
och det är därför jag läser den..

letar du efter en helt awesome blogg att börja läsa?
ja då jävlar ska ni klicka er in på Nellies..


coolaste cheeeyen jaaaou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0