It's party in the USA Miley!


Idag antar jag att de e riktigt ''party in the USA''
eftersom självaste Miley Cyrus fyller 19, woouw
grattis, congratulations Miley..

jag har typ aldrig sett hannah montana, så är ingen
miley cyrus nörd oså men
jag tycker hon sjunger bra och Party in the USA
är en bra lååt, sen så älskar jag att kolla massa
klipp på hollowood kändisar live performens,
intervjuer och annat gagg och fan va skön hon
verkar vara xD sen hade jag inte tackat nej
till att se ut som henne häller..
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/3bJQYPKgQ7Q" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
haha kolla (gick inte att bädda in)
, hon har inget problem att bjuda på sig själv jalla fall, haha LOL !
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/WShiFTB1ly0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> & där är när hon sjunger overboard med Justin på MAdison square garden..
asså fett coolt att sälja ut FUCKING MSG världens största arena på 2 jävla minuter - asså nu snackar jag
om Justin... typiskt mig att komma in på justin fast de var Miley vi skulle snacka om, loool!

aja grattis Miley ! är man bjuder på partyt i usa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0