Idolmys

sissådärja, ska försöka knåpa ihop ett inlägg, vet nt
riktigt vad jag ska skriva, går typ alltid lite sådär trögt
i början men de brukar lätta upp sen.. HAHA detdär lät
konstigt.. Iallafall så har jag inte gjort något speciellt idag.
Gick i skolan, hände väll inget speciellt, so provet gick väll
sådär, matte ekvationerna gick åt helvete, son var najs för
Liz masserade mina fötter och Ivana, hahha wtf, snäll poolers man har :)
rasten var awesoome. HAHAHA ''jag ser vad du kollar på''! xD
sen har vi ju värsta grymma hemlisens med övergrymma Tobbe,
hahahaaaaa så jävla ägda killarna i klassen är som går på't!
no more comments about this..
Nu ikv blir det chillerill, idolmys framför tvn sådär helt forever
alone, känns ganska värdelöst nu när både Olle och Andre har åkt
ut, tur att Lignell är kvar då , vilken är er favo?
nä fan, nu ska jag lyssna på musik.
vi hörs välll!
ego pixarn..

Kommentarer
Postat av: Ivana!

Ivana och Liz * masserade mina fötter ):

2011-11-18 @ 18:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0