Hey : )



Sitter i bibblan nu! Har precis haft mentorstid och ska snart
knata iväg till engelskan - ogilla..

Hahaa stora bilder gillas  ♥
heheheheeheh maaaage!! :):) <3<3<3<3<3<3<3<3


btb: Liz ska känna sig träffade på förrförra inlägget..

jag e lat ja, de gick inte bra att sortera strumpor igår
----- > fast de va drygt, vi har typ bara 1 strumpa av
varje? Hatar de, nån som har de lika?

iallafall så kan de inte vara kul att läsa om strumpsorteringar..
så kom på nåt jag ska skriva om..
Jag kan ha frågestund lite senare, om ni vill kan jag svara
på frågorna i en videoblogg eller nåt? fast måste ha lite mer
läsare bara, haha! :) annars kmr ingen att fråga...






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0