Hahhaha

Vilken sjuk jävla dag alltså!
Fast den har ändå varit awesome ni anar inte!(a''
På svenskan skulle först jag å liz gå ut för dem andra
hade redan gjort provet så vi skulle typ vänta utanför
och läsa då tog vi en festis också - inte uppe vid fritids
såklart - vi köpte den ju ;) sen skulle vi in igen och då
var klassen typ lite cp som vanligt så började jag I och L
skratta som fan efter att vi hade varit lite klagers och
uppkäftiga (Men snacka om att lärarn överdrev
inte vårt fel att vi började snacka som mähän ju? (a''
så vi fick sticka och fick skolk hela timmen, löjligt!
Iallafall så stack vi först typ å asgarvade av oss vid
gungorna, sen drog vi till ica och provade solglasögon normala
ungar brukar dem kalla oss sen typ chillade vi vid möbeln och gick
till ö-hus överstora klädaffär, o så stack vi ju till bibblan också -
satt vid datan och drack festis å höll på (A'' kul liv, jaou!
meningslöst blogginlägg ,jag vet :) nu så ska jag typ se på tv
sen blire stallet, tror de är hoppning som står på schemat, men
whatever nu ska jag inte babbla mer!

Hehe blogginlägg utan bild är ju tråk , har typ inga bilder på denhär datan
för sitter vid pappas jobbdata, undrar vad han tkr om att jag sparar lite bilder?
(a''
Men världens sötaste på bilden, se och njuuuuuuuuut !:)
//truuuuue belieber <3

Kommentarer
Postat av: IvaNaaaaa flumm

Heheh, var awesome att vi vart det ändå. <3

O festisarna som vi KÖPTE var goda!

2011-11-10 @ 16:14:08
Postat av: Liz.

Håhå, stilig bild å dig här nere i kommentarsgrejsimojsen. ;))

Men haha, var smassa skoj ju. <:

2011-11-10 @ 17:59:16
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0