hahahahah jag döööör xD

titta vilket fint meddelande jag skickade till Liz,
hon ska redovisa om mig imorgon, hahahahah lol, ja, jag är trött!

jag heter Elin Persson, jag är 13 år och bor i Örbyhus, på fritiden gillar jag att vara med kompisar, sitta vid datan och rida, fast jag suger på det... hahah typ allt e ju sånt du redan har skrivit.. Jag bor i en håla som heter Örbyhus varannan vecka och i en håla som heter Persbylånga varannan vecka. Mina föräldrar skilde sig när jag var typ 10 år och minst kunde ana det.haha lol. Jag är helt galen i Justin Bieber för att han är bäst på alla sätt och vis helt enkelt.. jag gillar tacos, majs, gräddfil.. jag har många snajsiga vänner! jag är singel och desperat hahah nää lol.. jag älskar att bara sitta och prata och jag är en schteekare.. mitt rum har blåa tapeter hos pappa och typ beiga hos mamma, med massa jb och zac efron bilder på.. jag gillar att prata om killar för utan killar vore livet tråkigt, pissigt, konstigt, knäppt, luskvarnigt osvosv, speciellt snygga killar såklart, hahaa.. fast killar kan också va jobbiga, dryga, taskiga players, men de är ju lika med tjejer- jag har svårt att lita på folk och jag suger på matte, jag är lat , ful, dum och konstig.. jag gillar köttbullar med macaroner fast jag har börjat tröttna på det nu. Jag älskar att sjunga, men jag suger på det också.. om 10 år kommer ni lätt se mig på röda mattan i USA , kommer va på American music award och kamma hem vinsten i best female singer. hahahah lol eller inte.. jag har alltid älskat djur och jag har alltid varit sprallig. jag är ingen plugghäst, haha woups och jag älskar att skjuta upp saker, jag är väldigt dålig på att göra sånt jag borde göra, hahahaha men jag är ändå skillad. trocadero är min favoritläsk. jag är en snäll flicka som aldrig har rökt, svurit, druckit sprit, gjort fuffigheter.. jag älskar också kläder, jag gillar olika kläder och jag älskar att titta på kläder, förut var jag galen i chinos men nu e jag inte det längre, tighta jeans ska det vara, men sen är de tråkigt om de e samma hela tiden så man kan variera, chinos på killar är jättensyggt haha lol ! jag älskar min tröja jag har på mig nu.. jag har en brorsa som heter simon, han är två år äldre än mig, han är kung, fast nej jag skoja jag är kungligare. han är 15 och har en epa, de är hans fritid xd jag brukar åka i den till skolan ibland (a'' sen älskar jag att lyssna på musik inte bara jb utan t.ex rhianna, selena gomez, katy perry (och typ sånt som spelas på radion) jag gillar cheez ballz oxå därför borde jag få smaka en av ivana.. när jag gick i sexan gick jag nästan till ica varje dag och köpte bananer (inte godis) jag gillar godis ! heeh jag gillar att sitta och asgarva åt tråkiga saker ! haha skrev ba nåt random

Kommentarer
Postat av: Myy

HAHA ! gud när Liz redovisa om dig fan vad kul de va! :) :) :)

2011-12-01 @ 17:29:57
Postat av: Myy

Huhu, Fixade designen lite bättre, som du kanske ser ! :) :) :) :) ♥

2011-12-01 @ 19:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0