hahaha man kan ju undra..FAIL bjussar!

nu jävlar ska ni få ett riktigt bjussinlägg.
Ni vet jag rider ju - jag är inget proffs direkt
och de har rent ut sagt gott käpprätt åt helvete
de senaste gångerna.. Ramla av o typ knäckte
nacken sist hahahah xD iallafall e jag nt en tävlingsryttare -
tävlat lite småtävlingar men de e inget att skryta om precis,
utan jag rider för att de ekul helt enkelt. Fast ärligt i torsdags
var de fan nt kul alls!
men iallafalll så har jag ridit sen jag var 7 typ, startade på
ett ridlekis i Frebro där jag red tiill 2007 tror jag, det avslutades
med ett läger den sommarn sen la de ner.. fyfan vad jag grät
alltså, de var ju där allt börja.. när jag lämnade lilla shettisen
i hagen för sista gången - höll jag på att bryta ihop - HARD!
sen 2007 började jag då i Gimo, kom först i helt fel grupp
men de ordnade ju sig sen.. sen började jag rida för världens
bästa ridlärare som jag rider för en idag - Jempa och de e i stort
sätt hon som har lärt mig allt jag kan idag nästan - grymmare finns
inte.. iallafall så skulle jag jag bjuda i dehär inlägget så varsegod -
here it comes!
kolla håret - hur fan tänkte jag där? Faktum e att de var en period där
då jag helt o hållet SKET i mitt hår, jag kunde rida med håret mitt framför
ögonen och ändå inte bry mig - nu skulle jag få panik om jag inte hade toffs!
haah 3:01 faaaaaaaail xD varför la jag inte volten åt andra hållet med btb?x)
hahah dedär var ju sååå vackert, fick kanske för mig att leka lite kyckling
över hindret? hmmm, får nog ta och skicka in lite failbilder till ponnysanning -
om jag någon gång skulle vara med i nån bildtävling till häst - jadå skulle de
för bannemej vara failbilder - för de har jag gått utav kan jag säga!
tror att de e vp som har fotat dessa bilder - kolla vad söt Tarzan är!
och ser ni så fint mitt hår var i hjälmen? hahah asg! xDD
jag döööööööööööööööööööööör haahhahahahahahaah xd
vacker min oxåååå!
denhär filmen e ju fett fail hahahah håller verkligen på att ramla av där!
minns att jag hade hoppat fram honom alldeles för länge, jaou!
hahaha så kan de gå baby ! ;)
vackert , vackert!!
var med i ridskolecupen i hoppning med tarzan - en gång hade jag
Liza.. haha denhär gången var den första. tror vi fick 4 fel , minns nt
om de var riv eller vägran, men laget vann och tarzan gasade på
ärevarvet.. omgång två med liza vann de andra laget, sen sista jag var
med på så vann Gimo - och jag o tarzan hade bäst tid tottalt.
hade precis tagit svininfluensasprutan och hade asont i armen kmr jag
ihåg, men var med, vann och sen var armen bra. haha!
här e en vacker bild från första omgången, shit vilken ovacker säkerhetsväst
jag hade, haha kmr ihåg den ! usch !!
men egentligen var jag ju inte the tarzan girl - utan the petter girl..
och denhär bilden e ju lite småsöt - nu har vi dock lämnat dedär
bakom oss - jag e för lång för hnm heheeheh men söt är han!
vår sista klubbis avslutades i crossdräkt och uteslutning - haha hade
kunnat gått bättre xd!
hahah minen?
men petter aaawh!
hahah där har vi den hemska säkerhetsvästen igen och en väldigt
fail bild - haha han hade precis bockat..
haha galet - diggar jempas braaaa där vid 01:15 på slutet asg..
hade gått aaaaaaaaaaasdåligt innan så tänkte ba ''nu jävlar''
så ni nollade iallafall!
fan vad pigg han var den gången!! haha kmr jag ihåg.
sen e den här filmen fett rolig ju, jag typ kollar bak och vinkar? hahah
somamrn 2009 i Söderkulla - hade han på ett läget och fett awesome de va!
hahahha jag tror jag döööööör en smula!
sadeln usch x) avslutar detta fett awesomeiga inlägg med en random
bild på mig och urgoa Petter - tack Petter för allt awesome du o jag har
gjort ! ;) <3

Kommentarer
Postat av: jusse

asså fyfan..den där bilden som jag knäppte, hur kunde jag skriva mitt namn rätt över :O

haha..kan skicka bilder utan den där fula saken haha! xd

2011-11-15 @ 22:08:24
URL: http://juuussek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0