god natt!

har precis käkat en fett go bulle och plockat
ur diskmaskin, hahaha lite för mke information,
jag menar det är väll kul att veta? host, host!
det var ju meningen att jag skulle lära mig
räkna ekvationer idag, men när jag fick frågan
så var jag självkalrt så lat och bara sket i det,
skrev jb novell/läste jb novell istället..
ekvationer alltså, kan hoppa upp och ta sig!
kmr gå åt ******* på provet på tisdag men
vet ni vad? Jag får skylla mig själv...
känns bra att säga det & inte skylla på
nån annan för att ha nåt att klaga på..
de e jag som e lat och inte orkar lära mig,
fastän jag tvingar mig själv innan
''nu jävlar ska det gå'' så orkar jag inte,
och jag skyller inte på nån, för det är jag
som är lat och trög i huvudet och ingen annan.
inte bra såklart, men jag tkr de e skönt lixom
att fatta själv att de e mitt fel och INGEN annans.
tror liksom det är första steget att inse, att
det bara e jag som kan ändra på't!
jag vet precis hur de kmr sluta..
provet kommer jag inte klara, har ingen
chans att klara det för de e på tisdag och jag åker till
pappa imorgon efter stan, och han kan inte
förklara det så att jag fattar, hhaha! mitt fel
så jag kmr faila, sen har jag omprov nästa vecka,
då kmr jag plugga som satan i sista stund för att
få det att sitta.. sen sitter det men några dagar efter
provet har man glömt bort allt, CHECK!
välkommen till min lilla värld :)
usch, fy och blä på ekvationer &
usch, fy och blä på mig själv..
ett citat om man nu kan kalla de för de
som passar in på mig är
''jag vill, jag kan, jag ska, men jag orkar inte''
nej men nu ska jag snart sova för att gå till skit-
skolan imorgon, pusshej o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0