glömmer inte <3

aawh satt och tittade igenom gamla bilder och hamnade på denhär
sötsaken.. de väcker många minnen - den ponnyn alltså, grym!

förut var det bara Dallas, Dallas, Dallas hela tiden - men saker och ting
förändrats.. fan vad jag älskade att bara sitta på hans rygg, galoppera
över ängarna med honom, hoppa ett dike.. de va de bästa, de var
så sjukt kul att jag fick uppleva det med denhär grymma söta ponnyn..
hahah tänk va, när de bara va dallas hela tiden..
de var Dallas man skrev om på bdb och bloggen - de var Dallas man
laddade upp bilder om, det var Dallas man snackade om, det var
Dallas 24/7 det var ''dallashankallas'' man hette på bdb eller
Puhelinnallen. ;) remember it!  av alla ponnysar i världen var han
min favo, den söten, glömmer aldrig honom..
minns när jag köpte en grimma och ett schabrak till honom,
minns när jag red hnm sista gången och becca var med.
minns alla skenturer och allt kaous.
minns alla härliga galopper och skritturer..
Fredriksbergs Dallas - sötare får man leta efter ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0