feedback

läste på Ivanas blogg och hon verkar
vara lite down oxå, vilket inte diggas..
om det var mig du menade så förstod
jag inte riktigt. Jag har sagt att jag kanske
inte vill vara med på nattbandyn, men jag
vill på ett sätt. Ska typ in till Uppsala imorgon
och köpa nya träningsbyxor och skor - så jag kmr
nog vara med förmodligen, vi får se..
men iallafall så tkr jag ni kan klicka in
på hennes blogg www.moonwalker.blogg.se
de som e så awesome med henne är att hon är
en sån som kör sitt riktigt egna race och ni vet
ju vad jag tkr om sånt.. Det är coolt - hon är cool
och dessutom en bra vän! så checka!

och om du läser dethär Ivana - ta åt dig, för du är
verkligen cool, beundrar hur du bara rejsar på!

sööt cheey !
jouu..
nu när jag ändå snackar om awesome poolers så kan jag passa på att ''hyllla''
massa underbara vänner..
Rebecca Andersson
My Trohlin Isaksson
Lizette Röhr
Felicia Sannegård
o kia fast det har jag ju redan sagt..
justdet
Liz hade mest frågor på frågestunden oxå
så hon kmr bli länkad här i en vecka nu
www.biatchname.blogg.se
tjaaarååå!
alltsåå ni e grymma jaaaaou! riktigt jaaaevla grymma, glömm de inte !

Kommentarer
Postat av: Ivana!

Älskar dig Elin <3

Det gör inget det där med innebandyn ;)

Du är en grym vän. Puss

2011-11-20 @ 17:01:23
Postat av: Liz.

Grymt som grisen brukar säga!

2011-11-20 @ 18:58:05
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0