elin och becca!

Hahaha nu har Becca åkt, det avr iallafall en
fett najs kväll osv ! Haha vi är så normala,
börja asgarva åt saker som egentligen inte är så
roliga osv, här kommer lite bilder ifrån helgooos ;)
Becca med sin Von Benzo tröja ;)
sööt cheey! (y''<3
sötis ♥
hahahah mongo typ?
snyggt, hosthost!
jag gillar min tröja iallfall. Man hade ju la kunnat önskat att man fick
vara i det landet ist för att sitta i dehär landet mellanmjölk..
becca visar upp sin bästa sida!
känner mig fullt normal......
jag kan flyga!
hahah misslyckad försök..
fint!
hahahah denhär bilden bjuder jag på för 100 % alltsåå. fyfan! XD
pumpan var tung, speciellt att kasta xD flaskan och ägget var mke
lättare. HAHAHAA ägget jag tror jag dööööör! GAAH fail assåå.
no comments !
pumpan är vår vän!
LOL!
Beccu sär bäst jaou! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Liz.

Åh, puumpan <333333333333

2011-11-20 @ 15:10:10
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0