drogad kamel

sitter här framför datan i mitt rum och checkar saker
på datan, men ärligt så ser jag jag nog ut som en drogad
kamel hahaha känner mig som en äkta lodare i mina mjukis-
byxor och nattlinne/Tröja.
iallafall så när vi skulle te stallet idag - jag & becca,
så skulle vi åka buss från morkarla, så står vi där och vinkar
så kör bussen förbi? HAHA de såg asroligt ut och becca och
jag började asgarva.. sen fick jag ringa pappa så fick han
skjutsa oss.. Red Madonna sen, ny söt liten ponny. Förutom
att den inte hade päls på ett parti av ena sidan halsen.
såg lite skabb ut typ, men alltså hon bara e så -
lite nakenhest. Iallafall så var hon soet, hon e ny och hon
var rolig, typ annorlunda galopp, vet nt hur jag ska förklara
den, men mke mjukare och finare i höger än vänster.
jobbade lite med att öka och minska galoppsprång ,
vi hade inte hoppning, utan mer markisarbetis & dressyris ;)
gick väll sådär, inte värsta fint balanserat men hon var kul iallafall.
funkade att lägga in mindre men inte mer för mooojj, hade kunnat inverkat
lite bättre men what ever, är redan för sent så ;)
nu taggar jag fredag.. Vad händer då? Jo jag vettefaahn ärligt talat.
först skola, har vart duktig o gjort matteläxan, glömde dock mappen med
so prov läxan i skåpet som vi har i morgon, check! men trodde att jag hade
lappen hemma ju, men icke sa nice ;) CHECK! första timmen me tror jag? xd
sen kanske de bara blir lugn kväll framför idol med cheezballzpåsen - de lutar
väll åt de. men på lördajj kanske beccus kommer och lanar..
nästa helg blir det iallafall fett awesome, nattbandy ALL night och så kommer
Felicia, så de blir najjs, becca jag och felicia är ju grymmast ;)
bara för de får de bli en charmig bild på bruden ;)
bra skärpa osv.. bild från i vintras, haha!
juste redovisade ''skicka vidare'' på svenskan idag med ju, höll seriöst
på att döööö, blev något nervös alltså, alltså vi var fyra och fyra i grupp
så satt vi i en soffa och Hanna (lärarn) vid ett bord mittemot och skrev ner
saker samtidigt som vi redovisa, sen skulle dem man va i grupp med ge en
konstruktiv kritik osv och bedöma ens redovisning.. HAHA alltså shiit..
mina kommentarer typ: spotta ut tuggummit till nästa gång, håll inte på med
naglarna, försök komma på annat istället för att säga ''och sen, men sen''
men ananrs gick de ganska bra tror jag ! ;) haha men de var pinsamt..
kommer nt ens ihåg att jag höll på med naglarna men de var väll för att jag
var nervös. K-BRY varför skriver jag en massa sånthär skit för? vem vill läsa
sånt...
HAHA känner att jag skriver så seriöst osv här på bloggen, väldigt virigt?
Anyway nu ska vi inte var sånna ...
HAHAHA anyway - amiofswedens ord, HAHAHHAHA okej jag är fan inte normal..
de var nt ens kul men jag e lite trööött. vrf fortsätter jag på dehär inlägget när jag
kan sluta? nu ska jag sluta. pusshejj!

Kommentarer
Postat av: Amanda

söt bild på dig!Vad tycker du om min nya inriktning på bloggen? :)

2011-11-17 @ 22:36:07
URL: http://stockholmtomarbella.com
Postat av: Anonym

men ): hade längtat till Nattbandyn ): äsch,

2011-11-17 @ 22:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0