deepshit..

förlåt för denhär grymt dåliga updateringen, men har inte
haft lust till att blogga alls..
vad har hänt på sista tiden då?
vart med Ivur idag o igår.
men igår alltså när jag kom hem, värsta deepshit talk med
mamma, alltsåå ååh jag orkar inte....
jag känner mig så värdelös, så sjukt värdelös att jag verkligen
inte duger till någonting..
jag kan inte plugga, jag kan inte rida, jag har ingen talang,
jag är lat, jag försöker ändra på mig själv, men funkar de verkligen? nää..
imorgon är det ridning igen, när jag var liten räknade jag ner dagarna tills
det var ridning, ÅÅH så kul det skulle bli. de är inte riktigt så nu ska jag säga..
jag vill inte känna såhär, vill inte känna att ''jaha, det är ridning imorgon kommer
gå åt helvete'' jag vill känna ''fan vad kul de ska bli'' ..
visst jag tkr de är kul att rida, men jag tycker det inte är kul att åka hem
på en torsdag från stallet , känna att man är helt värdelös o inte duger till nånting..
ta förra veckan t.ex - de gick käpprätt åt helvete, JAG var så dålig, verkligen sådär
äckligt dålig att man bara vill spy på sig själv, aaah.
tänkte innan att idag kmr det gå dåligt och det är klart fan att det gör det då också,
så tänkte jag när jag ramlade av Mira också, vill kunna ändra på mitt tänk, men de går inte
att tänka ''de kommer gå bra'' eftersom jag ändå alltid intalar mig själv att de inte alls kmr gö de.
så fine, jag kan inte rida..
de är inte det att jag tkr det är tråkigt - för det tycker jag inte.
saken e den att de mest känns som jag bara vill ut i skogen å ha riktigt kul med en mysig hezt..
så en punkt på värdelöslistan..
nästa punkt är pluggandet.
jag suger på att plugga. visst jag e ganska lättlärd, klarat/fått bra på prov jag inte ens pluggat på,
men de känns som allt har förändrats nu.. fick tillbaka matteprovet igår, minst av alla i klassen, CHECK!
engelska provet, visst ja klarade det, förutom en del men behövde inte göra om det, men ändå så jävla dåligt,
vad hände där? förra året fick jag ju riktigt bra på eng proven. SVENSKAN som jag jämt har haft lätt för, failade
jag en del, gjorde om den delen jag failade på OCH TRO FAN att jag inte klarade den andra gången häller. SUCK!
son, aa precis godkänt. Suck.
hjälper till hemma? hade kunnat varit bättre me de.
dålig samvete? så in i helvete, ibland får jag dåligt samvete men jag fattar inte varföör..
sen att jag ser ut som en drogad gorilla gör inte saken bättre..
aja, mitt självförtroende har snart nått botten, CHECK!
shit vad jag deppar, hoppas det inte smittar av sig på er, men just nu har de vart mke depp,
tur att ivur bröt de ett tag, haha shiiiit vad vi skrattade idag !
jHAHAHAAH skulle skåla (normalt, jaou) o då gjorde vi lite hårt så glaset gick sönder, DUKTIGT GJORT!
soooomeday ! ♥

Kommentarer
Postat av: Liz.

Känner igen mig i det där att man känner sig värdelös och känner att man inte klarar/duger till något.. :p

2011-12-01 @ 17:00:37
URL: http://biatchname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0