dag 8 - dehär saknar jag.

oj du, den var inte lätt för det finns alldeles
för mkt att välja mellan..
kan väll bara säga att jag saknar
gamla goa tider <-- när allt var hundra
gånger lättare och man inte brydde sig
så mkt lixom. När saker o ting inte var
värsta big deal:en osv.. jaja hade inte
varit helt fel att vara typ 7 för en dag igen,
elr 10, eller 2 - haha men saknar 4an mkt,
den tiden var riktigt bra, fast ett tag var det
väldigt rörigt för mig där med skilsmässa o grejer,
men men that's life och allt kan hända när man
minst anar det, folk kan gå bakom ryggen när
man minst anar det.. jaja annars var de en awesome
tid.. kompismässigt, familjmässigt, hästmässigt osv,
+ att vår klass va helt awesome!
oj nu låter de typ som att det är dåligt nu osv men
nej det är de inte, skillnaden är väll att allt är på
ett helt annat sätt, ibland vill man ha tillbaka dedär som var förr, ibland inte.. ! ;)

hahah nämen oj så charmigt, hosthost!
hittade ingen riktigt bra passande bild men de får bli en bild
från 2008 som va ett chillår samtidigt som de typ va de året
som förändrade väldigt mkt jaou :)

shiit snart är det 2012, kan nån förklara för mig hur det gick till?
det var ju 2010 igår!
och 2011 idag !
de går ruskigt fort och igår var det exakt en månad kvar till julafton,
minns förra precis ju ! konstigt detdär, snart är det väll 2014 elr nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0