dag 6 - min favoritplats

min favoritplats är skolan såklart, jag bara
älskar att sitta och antecka flitigt, få beröm
av lärarna och lösa ekvationer, skolan i mitt
hjärta ♥ True pluggis är jag - nöter 24/7 och
sköter alltid mina läxor så sjukt bra, jag är så
duktig, värsta Fröken Perfekt typ.. Väntar aldrig
i sista stunden med att plugga till ett prov eller
göra en läxa, gör det alltid direkt när jag har fått
provplaneringen/läxan<3 HAHA LOL!
nej men för att vara seriös då, så vet jag nog
inte riktigt vad som är mitt favoritställe, uppe
på scenen med Justin Bieber medan han sjunger
OLLG för en hade ju inte varit så dumt ställe att
vara på, tyvärr har jag aldrig upplevt det, haha!
nejmen ett ställe jag trivs kanon på förutom
typ Grekland, Turkiet, London och massa andra
ställen jag säkert skulle trivas på om jag hade varit
där, så återstår ju Nybygget. Det går inte att inte
trivas där, det är så sjukt grymt verkligen..
Har varit där två sommrar i rad - Nybyggets
ridläger <3 och har haft Del Piero (Chippen) båda
gångerna också - han är så soet.. Saknar stället <3
Annso visas upp sin bästa sida! xD
hahaah övercoola Linnea! :D
random bild!
så kan de gå när ponnyn är skitig ! xD
LoL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0