Dag 5 - mina rädslor..


shiit, vilken svår grejj, iallafall om man ska
gå in på ämnet lite djupare. JAg menar skulle
jag skriva att jag var rädd för spindlar t.ex
så skulle det ju inte vara så svårt, men nu är
det inte spindlar som är min största rädsla precis,
även fast dem är äckliga. HAHA LOL..
när man var liten var jag rädd för häxor och sånt,
eller detdär monstret under sängen, men nu handlar
det inte ens om sånt, de är nt vad jag är rädd för.
Jag är nog rädd för att förlora någon, förlora mina vänner
som betyder sjukt mycket för mig, mer än vad dem kan ana..
rädd att inte kunna vara mig själv för att bli accepterad, men never
ever att jag inte tänker vara jag, även om jag inte alltid känner mig
själv så bra, vet knappt hur jag själv är, så tänker jag ändå vara
så som jag vill vara, vilket jag antar är mig själv, vill inte glida
runt i något jävla fakespel och låtsas vara någon jag inte är..
häldre är jag jag och inte accepterad av alla än att vara någon annan
- för om man nu liksom skulle ha dendär fakerollen och vara ''älskad''
av alla typ, så skulle ju inte jag vara accepterad egentligen, då accepterar
dem ju rollen och inte mig.
iallafall så hoppas jag att mina vänner kommer stå kvar och vara vänner
med mig - den jag är och inte den jag ''borde'' vara...
och alla mina kompisar som läser dethär, glöm förfan inte att ni är bäst, grymmast
osv, jag älskar er - spelar ingen roll om du är lång eller kort, blond eller brunett,
konstig eller normal, smart eller efterblivten! haahaaa puss ;*
and theres just nu turning back, when your hearts under attack,
gonna give everything I have, cause this is my destiny!
I will never say never (I will fight)
I will fight till forever (MAKE IT RIGHT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0