Dag 4 - sånna människor dras jag till.

ja vad dras jag till för människor egentligen?
alltså jag e nog ganska mixat så i tänket lixom.
För jag har t.ex kompisar som är sjukt olika varann,
jag dras inte direkt till någon speciell ''art'' eller vad
man ska säga - jag dras väll till människor jag diggar
helt enkelt. De ska finnas POWER såklart - för man vill
ju inte sitta och ruttna typ. många av mina kompisar e
ganska galna, hahhahaha inte fullt normalt här vett ni ;)
men sen dras man ju till folk man lixom inspireras av med,
jag tkr somsagt de e riktigt coolt med människor som verkligen
bara kör sitt eget race och skiter i vad andra tkr trots omständig-
heterna.. Nellie Berntsson - alltså hon känner jag ju inte, men fy
fasen vad cool hon är! hon e en inspiration som man riktigt
dras till lixom..
nellieberntsson.se - har verkligen ett tix att gå in på hennes
blogg typ 24/7 och ba vänta på att hon har laddat upp nåt.
Hon e bara 11 år, men så sjukt mogen och så sjukt stark,
och hon driver en sån stor blogg, tjejen vet verkligen vad
hon snackar om och hon står för vad hon säger verkligen,
hon e cool - hon har verkligen lyckats, om fler var som henne -
om fler inte var så jävla fega och bara VÅGADE som Nellie
så skulle världen vara en bra mycket bättre plats alltså.
som vanligt kom jag in på lite andra saker, HAHA
men seriöst  Nellie är verkligen värd att hyllas, finns ingen
chey som hon - hon är en förebild definitivt..
så tycker jag alla ska gå in på hennes övergrymma blogg
och lämna en pushande kommentar, glöm de inte.
www.nellieberntsson.se <----
hur kan man vara så söt också förresten? :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm. vi satt ju typ och ruttna i soffan XD

2011-11-16 @ 17:17:06
Postat av: NellieB

Tjooohooooo va go du e : )

Svit va glad jag blir :D

Tusen tack underbara...söta...fina...coola Elin.



1000 kramar från mej!!!

2011-11-16 @ 19:27:12
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0