dag 3 - dethär får mig att må bättre

om jag e lite down så kan helt klart musik få mig att må
bättre , ingen snack om saken - JB's allra hälst såklart ;)
sen kan jag kolla på massa jb klipp o de behöver inte va
musik de kan va fanvideos, presskonferanser och intervjuer
med honom oxå - eller ba kolla på bilder / hans twitter..
sen så kan lätt mina söta små katter få än att må bättre också..
dem ba kmr där, stryker sig runt ens ben , spinner och accepterar
en för dem man är. och hästarna oxå - djur i allmänhet lixom...
så jb, djur och självklart oxå vännerna :)
de var väll de jag kunde komma fram till nu!
BTB: En kommentar på bloggen får ju mig att må bra oxå.. LOL X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0