dag 2 - dethär upprör mig

De finns faktiskt mke som upprör mig, haha upprör -
låter som ett gammalt ord ! xD
iallafall vet jag nt riktigt vad jag ska välja.
Men djurplågeri är självkalrt 100% upprörande,
hur kan man gå på ett djur ?
samma med  barn och kvinno misshandel t.ex -
gå på något mindre lixom - så sjukt fegt!
sen har man ju läst massor med stories om vuxna
ponnymorsor som folk har råkat ut för.
teamsl Linn & Nellie Berntsson - alltså, de e helt sjukt -
vuxna ska vara ens förebilder - dem ska fan inte klanka
ner på en... IDIOTIII !
allt jag har skrivit hänger ihop lite va?
helt enkelt att större går på mindre typ elr vad man ska säga..
och sen falska människor är ju en punkt på listan också..
människor som lovar massa saker - men berättar sedan hemlisen
den lovat att inte berätta..
människor som berättar massa saker om en till någon annan.
människor som bara snackar en jävla massa skit i allmänhet -
så jävla fake, jag orkar inte..
Man tror att man vet var man har personen - men de visar sig vara helt tvärtom.
drf har jag väldigt svårt att lita på folk - jag är en sån person som kan dela med mig
av de mesta, men som ändå håller mke för mig själv - lust för att jag knappt litar
på någon. sen finns de ju självklart folk man litar på mer än andra.. men jag tror
ärligt talat de inte finns nån jag skulle kunna lite på till 100 % - tråkigt men sant..
hade inte tackat nej till att ha lite lättare att lita på folk..
dehär blev mer en 1 punkt om man säger så - men jag hoppar ni digga're! :)
puuuuuuuuuss!

Kommentarer
Postat av: Liz.

Aa jo visst, allt hör ihop.. >:

2011-11-15 @ 15:21:31
URL: http://biatchname.blogg.se/
Postat av: Ivana!

Elin, du är typ den jag kan lita på mest.

Asså xD Du är iaf den jag kan berätta saker för.

Tyskan är vår stund bby. puss<3

2011-11-15 @ 21:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0